

Ninjutsu - bez żywiołów
Ninjutsu to najbardziej popularna sztuka ninja, jaką się praktykuje. Podstawą w wykonaniu technik tego stylu jest odpowiednia kumulacja chakry oraz jej uwolnienie i wykonanie pieczęci dłońmi. W kompendium technik Ninjutsu znajdują się zarówno te ofensywne, jak i defensywne. Są także takie, których używa się podczas misji zwiadowczych i szpiegowskich.
Bikou Ninjutsu

Ranga: E
Chakra: 10
Opis: Prosta technika maskująca. Polega na wykorzystaniu jakiegoś przedmiotu jako zamaskowania.
Oiroke no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 15
Opis: Jutsu polega na transformowaniu się w nagą kobietę. Jutsu działa tylko na mężczyzn, nawet najlepsi nie mogą oprzeć się pokusie. Jutsu przestaje działać przy ataku i obronie.
Bunshin no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 15 x 1 klon
Opis: Jutsu polega na utworzeniu zwykłych klonów. Klony te wyglądają jak użytkownik, lecz nie mogą rzucać kunai czy też shurikenami ani wykonywać żadnych jutsu. Są to po prostu iluzje, które znikają po dotknięciu ich.
Henge no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 20
Opis: Jest to jedno z najłatwiejszych Ninjutsu, lecz bardzo przydatne. Użytkownik po złożeniu pieczęci zmienia się w co tylko chce. Dobra technika do szpiegowania.
Nawanuke no Jutsu

Ranga: E
Chakra: 30
Opis: Bardzo prosta i przydatna technika. Dzięki niej można łatwo wydostać się z węzłów czy też sznura.
Haaremu no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 40 x 1 klon
Opis: Jest to właściwie Henge + Bunshin. Bunshiny zmieniają się w nagie dziewczyny ^^ przez co przeciwnik jest zdezorientowany. Technika działa tylko na mężczyzn nawet na najlepszych shinobi. Im więcej klonów tym lepszy efekt. Technika znika przy ataku lub obronie, lecz przeciwnik nie może atakować gdyż jest zbyt podniecony xD.
Kawarimi no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Jutsu polega na zamienieniu się z czymś pobliskim miejscami np. pniem drzewa. Jutsu dobre, by wykorzystać element zaskoczenia, gdyż przeciwnik nie wie gdzie jesteśmy.
Kai

Ranga: D
Chakra: 30
Opis: Bardzo prosta, ale przydatna technika. Po złożeniu odpowiedniej pieczęci i wymówieniu "Kai!", można rozproszyć Genjutsu. Na większość Genjutsu to działa, lecz nie na wszystkie!
Kage Shuriken no Jutsu

Ranga: D
Chakra: 50
Opis: Uwaga! Technika wymaga dwóch Shurikenów Demonicznego Wiatru, które można kupić w sklepie! Polega to na rzuceniu dwoma shurikenami równocześnie lecz ukryciu drugiego w cieniu pierwszego, co jest zaskakujące dla rywala.
Shunshin no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Dzięki tej technice można się teleportować. Maksymalnie 30 metrów dalej.
Chakra Kyuuin Jutsu

Ranga: C
Chakra: 80
Opis: Jutsu to jest bardzo ciekawe. Użytkownik kładąc rękę na jakiejś części ciała przeciwnika wysysa jego chakre. Co rundę użytkownik wysysa 30 pkt chakry!. Przeciwnik ma duże problemy z wydostaniem się z powodu nagłego spadku chakry, co równoważy się ze spadkiem siły.
Kirigakure no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 70
Opis: Użytkownik przywołuje na dany teren duże ilości gęstej mgły. Mgła jest tak gęsta, że nic nie widać. Trzeba uważać jak się używa tej techniki, bo może ona zadziałać przeciwko użytkownikowi.
Oboro Bunshin no Jutsu

Ranga: C
Chakra: 30 x 1 klon
Opis: Jutsu to jest podobne do zwykłego Bunshin no Jutsu, jednak tutaj tworzymy klona, który jest niezniszczalny. Technika trwa 4 rundy.
Fukumi Hari

Ranga: C
Chakra: 80 x 1 senbon
Opis: Użytkownik wypuszcza z ust senbon w stronę przeciwnika. Senbon leci bardzo szybko oraz jest zatruty (zmoczony trucizną). Jeżeli zostanie trafiony nim rywal po kilku turach [od 6 góra 9] pada na ziemie martwy.
Kawara Shuriken

Ranga: C
Chakra: 25 x 1 shuriken
Opis: Jutsu polega na użyciu pobliskich obiektów jako shurikenów i za pomocą chakry rzuceniu nimi w przeciwnika.
Jouro Senbon

Ranga: C
Chakra: 150
Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzebna jest specjalna parasolka, którą można kupić w sklepie! Użytkownik wyrzuca wysoko parasolkę, po czym składa pieczęć, a parasolka zaczyna obracać się bardzo szybko wypuszczając senbony równocześnie w przeciwnika. Jeżeli przeciwnik tego nie uniknie, będzie wyglądał jak jeż xD i w efekcie nie będzie mógł kontynuować walki lub nawet umrze.
Hitei Mushou

Ranga: B
Chakra: 200 x 40 igieł
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust dużej ilości igieł w stronę przeciwnika. Igły są bardzo szybkie i bardzo trudno się je omija. Do tego igły lecą w odstępie 20 cm od siebie.
Nan Kaizou

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Technika polega na wydłużeniu danej części ciała i nadaniu jej giętkości. Jutsu przydatne do oplatania przeciwnika przez co można go łatwo udusić.
Hari Jizou

Ranga: B
Chakra: 150
Opis: Technika głównie defensywna, ale przeciwnik może się mocno pokaleczyć. Użytkownik po złożeniu kilku pieczęci zostaje otoczony swoimi włosami, które stają ostre i nastroszone. Przez każdy atak fizyczny może zakończyć się źle dla rywala.
Kekkai Houjin

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzeba min. 3 notki wybuchowe! Użytkownik tworzy z notek dowolną figurę, i gdy nasz rywal znajdzie się w środku figury wystarczy jedna pieczęć i BUM. Z naszego przeciwnika zostają strzępy.
Jishaku Ninpou

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Użytkownik tworzy nie wielki magnez, który przyciąga wszystkie metalowe rzeczy w promieniu 20 m. Dobra technika, gdy braknie nam ekwipunku.
Shoushagan no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 220
Opis: Dzięki tej technice możemy zdjąć twarz innej osobie i przyodziać ją sobie oraz można posiadać głos ofiary.
Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: B
Chakra: 50 x 1 klon
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klona. Klon ten umie wszystkie jutsu użytkownika, oraz może rzucać shurikenami czy też kunai.
Ilość chakry klona:
Jounin - 400
S.Jounin - 600
ANBU - 800
Kage - 1000
Doku Kiri

Ranga: B
Chakra: 200
Opis: Jutsu polega na wypuszczeniu z ust wielkiej chmury dymu. Dym ten jest jednak zatruty, jeżeli przeciwnik się go nawdycha po 5 rundach umiera.
Rashoumon

Ranga: B
Chakra: 250
Opis: Potężna technika defensywna. Polega na przywołaniu wielkiego totemu, który wytrzyma ataki Taijutsu do rangi B.
Rasengan

Ranga: B
Chakra: 300
Opis: Technika polega na utworzeniu w dłoni kuli chakry. Kula nie ustanie wiruje, dlatego też gdy przeciwnik oberwie obrażenia są tak wielkie, że większość przeciętnych ninja ginie.
Mikadzuki no Mai

Ranga: A
Chakra: 250
Opis: Potrzebna jest do tego Katana Hayate! Jest to tak zwany "Taniec Półksiężyca". Technika polega na utworzeniu iluzji, która niby atakuje wroga. Gdy już przeciwnik zajmie się iluzją, użytkownik wyskakuje nad nim i uderza go z całych sił mieczem.
Kusanagi no Tsurugi 

Ranga: A
Chakra: 350
Opis: Dzięki temu jutsu użytkownik może posługiwać się mieczem na odległość. Wystarczy, że jedną dłonią będzie wykonywał jeden znak. Dzięki czemu można przebić przeciwnika od tyłu.
Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 100 x 20 shurikenów
Opis: Jutsu polega na utworzeniu klonów shurikena, które są prawdziwe i mogą normalnie zranić rywala. Wygląda to tak: Użytkownik rzuca jeden shuriken po czym składa jedną pieczęć, tworząc 20 klonów shurikenów, które mogą zranić rywala.
Rasen Rengan

Ranga: A
Chakra: 2 x 300
Opis: Uwaga! Do wykonania techniki potrzebne są dwa klony Kage Bunshin! Jutsu to różni się od zwykłej wersji tym, że użytkownik ma dwa Rasengany w obu dłoniach, przez co cios jest podwójny.
Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

Ranga: A
Chakra: 300 x 50 klonów
Opis: Ulepszona wersja Kage Bunshin no Jutsu. Użytkownik tworzy o wiele więcej klonów, dlatego technika ta jest wydajniejsza.
Oodama Rasengan

Ranga: A
Chakra: 500
Opis: Uwaga! Do wykonania jutsu jest potrzebny Kage Bunshin! Użytkownik wraz z klonem tworzą wielkiego Rasengana większego kilka razy od pierwotnej wersji. Użytkownik wraz z klonem biegną z Rasenganem na przeciwnika. Jutsu jest tak potężne, że prawie każdy ninja który oberwie tą techniką zostaje zabity.
Chou Oodama Rasengan

Ranga: S
Chakra: 800
Opis: Ulepszona wersja techniki Oodama Rasengan, w tej technice Rasengan jest kilkakrotnie większy, czyli też kilkakrotnie razy silniejszy od poprzedniej wersji. Bardzo trudno jest odeprzeć ten atak.
Chou Chakra Rasengan

Ranga: S
Chakra: 1000
Opis: Kolejna odmiana Rasengana. Ten Rasengan jest tak wielki, że należy go utworzyć w powietrzu by samemu sobie coś nie zrobić. Przygotowanie techniki trwa 2 rundy. Użytkownik gromadzi w dłoni niesamowite pokłady chakry, po czym nad jego głowom pojawia się wielki Rasengan koloru różowo-fioletowego. Rasengan ten nie jest jednak kształtny, dlatego też jego siła jest niesamowita. Trafiony przeciwnik nie ma szans na przeżycie.
Sanjuu Rashoumon

Ranga: S
Chakra: 1500
Opis: Niesamowita i najpotężniejsza technika defensywna używana przez Orochimaru. Po złożeniu kilku pieczęci zostają przywołane 3 wielkie bramy, przez które nie sposób się przebić. Jedynymi którzy mogą się przebić przez tą obronę to Jinchuuriki lub technika poniżej.
Kyuubi Chakra Blast

Ranga: S
Chakra: 3000
Opis: Wymaga bycie Jinchuuriki Kyuubiego i mieć aktywne 4 ogony! Mini Kyuubi wypuszcza ze swojej skóry kulki chakry, które łączą się w jedną. Użytkownik połyka tą kule, następnie wypuszcza z ust wielki promień, który przebije wszystko.
Wioska: Konoha-Gakure
Klan: Uchiha
Chakra: 4120
Natury Chakry: Katon, Raiton oraz Fuuton
Specjalizacje: Genjutsu, Ninjutsu i Taijutsu
Umiejętności: Wyczuwanie chakry, Bezszelestne poruszanie się, CS2, MS Sasuke, Kontrola Chakry - III poziom, Władanie bronią - III poziom, Szybkość - III poziom
Ekwipunek: 5 kunai, Kusangi Sasuke
Ryo: 98 150
Jutsu: Katon - Wszystkie, Raiton - Wszystkie, Fuuton - Wszystkie, Genjutusu - Wszystkie, Ninjutsu - Wszystkie, Taijutsu - Wszyskie oprócz tych, które wymagają otwartych bram
Jutsu klanowe: Wszystkie jutsu klanu Uchiha
Misje:
Misje dla Missing-Nin - 1
Offline